Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 2, 2012
Image Size
613 KB
Resolution
2000×3800
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
32,582
Favourites
1,442 (who?)
Comments
196
Downloads
155
×
Because I Said so by blacktenshi22 Because I Said so by blacktenshi22
hopefully this isn't too spoilerish ^^;

HOLY SHIT THEY NEEDED TO BOND MORE AND HAVE ADVENTURES BECAUSE THE ANTAGONISM BETWEEN BOTH IS ADORABLE :heart: It's funny to see how some dynamics stay the same no matter rhe background conspiracies or plots going on.

-patiently waits for AC3 fanfic-
Add a Comment:
 
:iconmareyagogojoy:
mareyagogojoy Featured By Owner Aug 6, 2014
I love how he barely argues
Reply
:iconimyourbiggestfan22:
ImYourBiggestFan22 Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist General Artist
Oh, i laughed so hard. I talk to myself when i played that mission (i'm just weird) and said the same thing. 'Fine!'. Love it!
Reply
:iconoutcastangel696:
OutcastAngel696 Featured By Owner Nov 2, 2013  Hobbyist Writer
ahaha. xD
Reply
:iconpetitspas:
Petitspas Featured By Owner Oct 2, 2013
I just LOVE those two together. XD
Reply
:iconhalosniper1338:
HaloSniper1338 Featured By Owner Sep 29, 2013
God, that British pussy who fled gave me a headache! I just shot the bastard over and over to release my anger.
Reply
:iconwolfbandit-maverick:
WolfBandit-Maverick Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist General Artist
this was my fav part in the whole story plot
Reply
:iconassaixfedajini:
AssaixFedajini Featured By Owner Sep 11, 2013
Hehe, my thoughts!
Great job! :clap: :)
Reply
:iconamarytha:
Amarytha Featured By Owner Sep 8, 2013
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Reply
:iconanatrix:
Anatrix Featured By Owner Jul 22, 2013
hahahahaha oh I have tears in my eyes lol
Reply
:iconask-death-the-kid:
Ask-Death-The-Kid Featured By Owner Jul 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
(( I loved most of their conversations. The game didn't have enough Haytham a/ (sometimes) Connor time. -_- ))
Reply
:iconassassinsqueeniii:
AssassinsQueeNIII Featured By Owner Mar 27, 2013
hahaha so funny i love it :D
Reply
:iconnienorgreenfield:
NienorGreenfield Featured By Owner Mar 25, 2013  Professional Traditional Artist
Hahaha I love it !
Guys are like "Pleeeeease ! It's a sadistic monster ! T.T"
Reply
:iconakiraherr:
Akiraherr Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist General Artist
"don't leave us with him..." ohhh haha loved this:D
Reply
:iconassassinobsesed:
AssassinObsesed Featured By Owner Mar 1, 2013
The bit when they first met was the best,

"And what about you?"
"Never you mind, just do as I ask!"
Reply
:iconevilgenius88:
EvilGenius88 Featured By Owner Feb 23, 2013
I loved that "Because I said so" in the game! I loved their relationship...it was so cool...
Reply
:iconeyes-of-inferno:
Eyes-of-Inferno Featured By Owner Feb 22, 2013  Hobbyist Artist
XD omg i loved that part so much!
Your dad is still your dad lol
Reply
:icondarkknightwarrior623:
Darkknightwarrior623 Featured By Owner Feb 21, 2013  Student Digital Artist
lol i love it
Reply
:icondeaththekid1388:
Deaththekid1388 Featured By Owner Feb 18, 2013  Student General Artist
Lol I like it
Reply
:iconasians2001:
asians2001 Featured By Owner Feb 18, 2013  Hobbyist Artist
The relationship between Connor & Haytham as father and son has to be better than any father-son relationship in the world. :XD: (good thing I'm a girl, though...)

I admit, before they teamed up I thought they would fight each other, but I was WRONG.
Anyway, I laughed a BIT too much. :XD:
Reply
:iconbratzskyly1:
bratzskyly1 Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
I <3 this XD
Reply
:iconkyoshiroelric:
kyoshiroelric Featured By Owner Feb 12, 2013  Hobbyist Artist
I loved that part of the game! Haytham thinks he has a right in Connor's life, Connor childishly indulges him. Best father-son relationship ever.
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Connor's like "sure I'll play along...for now..." XD THE VERY BEST~
Reply
:iconkyoshiroelric:
kyoshiroelric Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist Artist
Yup, I think Connor would have kept playing along if he hadn't said what he said in front of George Washington.
Reply
:iconshadowfelix:
ShadowFelix Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist General Artist
Haytham-Because I said so!!!
Connor-I hate you father! Your so unfair!
Haytham- Two words Connor, 'Anger Managment'

lol so cute!
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
God, I was hoping for expecting a petty brawl between both XDDD
Reply
:iconshadowfelix:
ShadowFelix Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist General Artist
I know right!
Reply
:iconkawaiinekorose:
KawaiiNekoRose Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD lol These two are just so adorable. I love your art work and your little adventures that you have them go through. IF ONLY THE GAME WAS LIKE THIS!
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
safhsahfsafj thank you!!~
That one sequence of father/son missions is just not enough TTnTT so as someone who draws I take it as a personal mission to come up with happy scenarios to remedy this problematic issue XD
Reply
:iconkawaiinekorose:
KawaiiNekoRose Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
You are most welcome!
Your scenarios are quite interesting and entertaining. X3
Reply
:icontheyoungguardian:
TheYoungGuardian Featured By Owner Feb 1, 2013
I AGREE 8D
Reply
:iconkawaiinekorose:
KawaiiNekoRose Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:icontheyoungguardian:
TheYoungGuardian Featured By Owner Feb 1, 2013
cx
Reply
:iconbaneeden:
BaneEden Featured By Owner Jan 13, 2013  Student General Artist
love their father/son relationship:heart: and those poor soldiers in the back:XD:
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
ME TOOOO~ lol anyone in Haytham's care ends up dead ^^;
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Dec 31, 2012
When he says so.....you do so...X3
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
...no questions asked :3
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Jan 1, 2013
MMMhmm
Reply
:iconhaythamlover:
Haythamlover Featured By Owner Dec 25, 2012
omg i lovvv that scence but they DO NEED MORE FAMILY BONDING TIMEE!!
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'd give my soul for more family time if Ubi made it DLC TTuTT
Reply
:iconhaythamlover:
Haythamlover Featured By Owner Jan 9, 2013
yah same here!!
Reply
:iconsimpleplan007:
SimplePlan007 Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist General Artist
best scene of the game! :heart:
Reply
:iconloreen95:
loreen95 Featured By Owner Dec 15, 2012
Oh, I remember this scene. Why can't they have some time together?! Goddamn it, Ubisoft!
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Dec 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
YEAH! One sequence of hanging out wasn't enough!! C'mon Ubi! Give the fans what they want TT__TT
Reply
:iconloreen95:
loreen95 Featured By Owner Dec 16, 2012
Yes!
Reply
:iconvesoliyrodger183:
vesoliyrodger183 Featured By Owner Dec 13, 2012
Why do I have to join to templiares???
Because I said so!
Fine!!! ):<
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL oh if only it was that easy for Haytham :D
Reply
:iconlunasolar411:
LunaSolar411 Featured By Owner Dec 10, 2012
I lol'd at this part so much, Connor so childish (x
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL He never had to deal with a father who could beat the crap out of him so he couldn't help but obey ^^;
Reply
:iconlunasolar411:
LunaSolar411 Featured By Owner Dec 11, 2012
exactly! on the inside I was kinda hoping he would react like that tho (x In general I like'd the game especially the graphics and layout (aside from the glichtes) but the ending was just kinda ehhh :p gets me hyped for the next game tho
in all honesty I kinda liked the Templars more in this game xD
Reply
:iconblacktenshi22:
blacktenshi22 Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
It's not an AC game without weird glitches XD
I want another game NOW!!! Can't waaait :C And the Templars were fascinating, huh? We got to see them in a different light.
Reply
Add a Comment: